24.6.10

Pictoplasma Characters in motion Vol 3

Pictoplasma - Characters in Motion - Vol.3 Teaser from Pictoplasma on Vimeo.


Ya está aquí el festival Pictoplasma al que quería enviar el corto de Transform-able, aún en producción. Puede que este año no me haya dado tiempo, pero sin duda el próximo pienso mandar mi proyecto. I love Pictoplasma!

Por cierto, quiero pedir disculpas por mi ausencia en el blog. Este domingo viajo a Corea del Sur y estaré allí hasta Septiembre. Los que quieran podran seguir mis batallitas, experiencias y fotos en mi blog de viajes: http://www.yesenjapon.blogspot.com
Gracias!!

EN
Here it's the Pictoplasma festival's teaser, the festival I wanted to send the Transform-able's short, yet in production. Maybe I had no time this year, but certainly I'll send my next project. I love Pictoplasma!

By the way, I want to apologize for my absence on the blog. This Sunday I travel to South Korea and I'll be there until September. For those who wish read my stories, experiences and photos they'll be able to follow on my travel blog: http://www.yesenjapon.blogspot.com
Thank you!

No comments: